גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הצגות

תיאטרון הקאמרי – נדנדה בשניים

ארכיון תאריך: 3 ינואר 2020 - 7 מרץ 2020

משך: שעה ו-35 דקות

ג'רי וגיטל הם שני אנשים באמצע חייהם שבאים מעולמות שונים לחלוטין. גיטל היא רקדנית מובטלת החיה לבד בניו יורק, ג'רי – הוא עורך דין שנמלט לעיר הגדולה מפני תהליך גירושים קשה מנשוא. הם נפגשים במקרה במסיבה, מתאהבים ונרקמת ביניהם מערכת יחסים. אבל האם היחסים האלה נועדו להיות?

"נדנדה בשניים" היא קלאסיקה מודרנית לשני שחקנים מאת המחזאי ויליאם גיבסון, שגרפה הצלחה אדירה בברודווי של סוף שנות ה-50 עם הצמד הנרי פונדה ואן בנקרופט. היא עובדה לסרט מצליח לא פחות בכיכובם של רוברט מיצ'ם ושירלי מקליין. מאז הועלתה אינספור פעמים על במות העולם, וכעת מגיעה לתיאטרון הקאמרי, הפעם בביצועם של מיכה סלקטר ואולה שור סלקטר, שגם ביימו ועיבדו את המחזה.

בניגוד לשני האנשים הזרים והמוזרים זה לזו שהם מגלמים, אולה שור סלקטר ומיכה סלקטר הם זוג ותיק ויציב – שני אנשי תיאטרון שמצליחים לקיים משפחה מזה 15 שנה בין חזרות והצגות. בראיון ל"הארץ" לקראת בכורת ההצגה אמרה סלקטר שהעשייה המשותפת שלה ושם בן זוגה מרגשת אותה מאוד. "זהאדיר, הכרנובתיאטרון, רק בשנתיים הראשונות שיחקנו ביחד. לבואל 'נדנדה בשניים' עכשיו זה מרתק וכיף. הרבה יותר מאתגר להפתיע את מי שמכיר אותך כל כך טוב. אנחנו סומכים בעיניים עצומות אחד על השנייה, וזה בא לידי ביטוי גם על הבמה".

משתתפים: אולה שור סלקטר, מיכה סלקטר.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter