גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
מחזמר

תיאטרון הבימה - מיקה שלי

ארכיון תאריך: 23 יולי 2018 - 7 ספטמבר 2019

משך: שעתיים ו-50 דקות, כולל הפסקה

המחזמר "מיקה שלי" הועלה בפעם הראשונה בתחילת העשור הקודם, כהצגת סיום של בית הספר למשחק "בית צבי". מאז הוא צבר פופולריות וזכה להפקות חוזרות שהפכו אותו למחזמר פולחן והביאו אותו, בהפקה מעודכנת, אל במת התיאטרון הלאומי. ואכן, המחזמר משלב את כל המרכיבים הדרושים להצלחה בימתית אדירה: גוון של נוסטלגיה (העלילה מתרחשת בין שתי מלחמות ישראל הגדולות – ששת הימים ויום הכיפורים), חן נעורים וסיפורי אהבה (המחזמר מגלם את סיפורה של חבורת נערות ונערים, שכל אחד מהם מתבגר בדרכו ומתגבר על משבריו בין מלחמה למלחמה), ושירים מוכרים, אהובים ומרגשים שהיו ונותרו הפסקול של חיינו (המחזה מבוסס מיטב על שיריו של המלחין יאיר רוזנבלום – מ"בשמלה אדומה" ועד "ישנן בנות" ומ"יפות יפות" ועד "שיר לשלום").

המחזמר בבימויו של המנהל האמנותי של "הבימה" משה קפטן מגלם בתוכו את הצמתים הקשים בחייהם של צעירים ישראלים לדורותיהם – מהלם קרב, דרך הנסיעה לחו"ל (שיכולה להתפרש גם כבריחה) ועד לחזרה בתשובה. ובין לבין – אהבה, ועוד אהבה. מיקה, נערה ממוצא מרוקאי, בכיכובה של עמית פרקש, נאבקת להתקבל ללהקה צבאית. בזמן שישראל נמצאת בתקופה שבין שתי המלחמות, היא מוצאת את עצמה בין שתי אהבות – גידי (נדיר אלדד) וארי (מתן שביט). שני הבחורים שונים מאוד, אבל מה שמשותף לשניהם – ובעצם לכל החבורה - הוא החיפוש הלא פשוט אחר דרכם.

"'מיקה שלי" הוא מחזמר מוצלח, עטור שירים ולחנים שלא מותירים את הקהל אדיש. הם מוסיפים לחלוחית לעיניים וזיק של תקווהל ימים טובים" (חיים נוי, "קפה דה מרקר")

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter