גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות ג'אז ובלוז

Alony-Mizrahi-Sirkis trio

ארכיון תאריך: 10 יולי 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות.
הזמרת והיוצרת הישראלית אפרת אלוני המתגוררת בשנים האחרונות בברלין מגיעה לראשונה בשבלול עם טריו מוביל.

אלוני, שרה ומלחינה מוסיקה שנעה בין ז'אנרים רבים בסגנונה המאוד ייחודי ויוצא הדופן וקשה עד בלתי אפשרי להגדיר אותה ואת המוסיקה שהיא יוצרת תחת סגנון אחד, מה שגורם לה לבלוט ולהבריק בשדה המוסיקלי. בעיתונות הגרמנית נכתב עליה: "אחד הקולות החשובים ביותר בסצנת הג'אז האירופית" . בין הפרסים הרבים בהם זכתה: פרס הג'אז הגרמני עבור "האלבום הווקאלי הטוב ביותר של השנה" וגם הייתה מועמדת ל"מלחינה הטובה ביותר של השנה" על אלבומה החדש "Hollywood isn't Calling" 

הטקסטים החדים שלה, יחד עם מסרים חזקים מצד אחד, ופגיעות חושפנית מצד שני מובילה למסע מרתק ובלתי צפוי בו אנחנו נחשפים לרגעים החזקים והשבריריים ביותר שלה.

אפרת אלוני - שירה
עופר מזרחי - גיטרה
דוד סירקיס - תופים

עופר מזרחי - יוצר רב-תחומי ומוזיקאי אוטודידקט. הסגנון המובהק של מזרחי הוא מיזוג של ג'אז, מוזיקה עממית ומזרחית. דרכו המוזיקלית מונחית על ידי רצונו להרחיב את ארגז הכלים והז'אנרים. כחלק מהחקירה שלו, מזרחי עיצב ובנה את הגיטרה שלו - The Whale Guitar - גרסה שונה של גיטרת הסלייד ההודית. עם 24 מיתרים, הכלי הייחודי הזה, המשלב צלילים אקוסטיים ואלקטרוניים, מאפשר למזרחי ליצור שכבות יוצאות דופן של צלילים.

דוד סירקיס - התגורר ופעל בניו יורק בין שם ניגן עם כמה מהשמות הגדולים ביותר בסצנה המקומית כמו - דון האן, ג'ון אבר, ג'ון מוסקה וגם הבסיסט דאג וייס שכתב עליו - " בתור בסיסט ומורה שעבד עם אל פוסטר, בריאן בלייד וביל סטיוארט אני בעמדה שמאפשרת לי להעריך את הכישורים של נגני מדור הקצב. דיוויד סירקיס הוא אחד המתופפים המוכשרים שעבדתי איתם. הוא נותן מוזיקה מעל ומעבר למצופה, בדיוק כמו אל, בריאן וביל. " סירקיס מתגורר כיום בישראל ועובד על אלבומו הראשון, המורכב מיצירותיו המקוריות, ויצא בקרוב.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter