גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל ניו אורלינס 2021 - הסווינג הצרפתי של שנות ה-30' וממנו - יעקב חוטר, גיטרה צוענית סולו

ארכיון תאריך: 14 אוקטובר 2021

משך: שעה ורבע

יעקב חוטר במופע סולו אקוסטי, אישי, וירטואוזי, רך, מסעיר ומרגש. מוסיקאי אחד וגיטרה צוענית ייחודית- בלי אפקטים, אך עם הרבה חשמל באוויר. יעקב כותב על המופע:
"גיטריסט ייחודי, מדהים ומרגש. וירטואוז אמיתי" – אבי סינגולדה
"קוסם על שישה מיתרים. אי אפשר ללמוד לנגן ככה. לא יכול להפסיק להקשיב לו" –חיים רומנו
"זה מופע שהוא 100% החוויה המוסיקלית שלי, שהיתכתי לתוך הסגנון המופלא של נגינת הגיטרה של דג'אנגו ריינהארדט- גיטריסט צועני גאון שהשפיע על הגיטריסטים הגדולים ביותר, שבתורם השפיעו עלי – Jimi Hendrix, Jeff Beck, George Harrison, Pet Metheny... המופע מורכב מעיבודים שלי ליצירות מסגנונות שונים – קונצ'רטו לכינור של באך, בלדות צועניות, Stairway to Heaven ,Take Five, יצירות של Django Reinhardt ויצירות מקוריות שלי. הכול מתובל בהומור, בחוויות ממסעותיי בעקבות הצוענים באירופה ובאנקדוטות מצחיקות ממפגשים סוערים עם הנגנים הצועניים הטובים ביותר בעולם".

זהו מופע ייחודי עם צליל שספק אם נחשפתם אליו עד כה ומפגש אישי עם מוסיקאי מרתק.

יעקב חוטר- מקים להקת סווינג דה ג'יטאן. שיתף פעולה עם מוזיקאים מובילים בארץ ובעולם- מיקי גבריאלוב, דיקלה, דורי בן זאב, צחי הלוי, Bireli Lagrene, Martin Taylor, Lulo Reinhardt ועוד. הופיע על בימות הפסטיבלים החשובים בארץ ובעולם ביניהם פסטיבלי הג'אז של אילת ות"א והפסטיבל הגדול למוסיקה צוענית Khamoro בפראג. הוציא שלושה אלבומים ושותף ובהקלטות של אלבומים רבים נוספים. בעל עשרות אלפי עוקבים מכל רחבי העולם ומעביר באופן קבוע סדנאות גיטרה בינ"ל באיטליה.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter