גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות ג'אז ובלוז

Django & Grappelli Tribute

ארכיון תאריך: 6 אפריל 2021

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-19:00 
שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).


החברות בין ענק הגיטרה דג'אנגו ריינהארדט ואגדת הכינור סטפאן גראפלי נרקמה בגיל צעיר ונמשכה שנים רבות דרך יבשות שונות וזמנים הפכפכים. השותפות המוסיקלית נמשכה והפכה לאגדה אשר השפיעה על דורות רבים של מוסיקאים דרך סגנון שלימים נקרא -  ג'אז צועני.

כך גם החברות המוסיקלית של הגיטריסט דווד דונייבסקי (פאריז) והכנר עומר אשנו (ניו יורק) המובילים הרכב יחודי זה של ג'אז צועני. בהזדמנות נדירה זו בה שניהם נמצאים בארץ, שני הכשרונות נפגשים לערב ג'אז צועני בניחוח צרפתי של שנות ה-30 ומארחים את השותפה האגדית שלהם משכבר הימים - אלה דניאל (הבטי ברס).

עומר אשנו - כנר גאז זוכה פרסים אשר התבסס בניו יורק בארבע השנים האחרונות. התחיל את דרכו בכינור בגיל שש ככנר קלאסי ובגיל 15 עבר לג'אז לאחר שנחשף למוסיקה של צ'ארלי פארקר וסטפאן גראפלי. בוגר בהצטינות של הניו-סקול היוקרתי בניו יורק. בשנת 2020 זכה עומר אשנו בפרס מקום שלישי בתחרות כינור הגЧאז הבינלאומית על שם סייפרט. 

דווד דונייבסקי - יליד הארץ, ידוע בעולם כאחד הקולות המובילים במוזיקת הסווינג הצרפתי ומהווה השראה לגיטריסטים רבים מרחבי העולם. מתגורר בפריז שם הוא מוביל את הביגבנד "Duved's Pre-bop Orchestra” ומספר הרכבים מצליחים בסגנון הגיטריסט האגדי דג'נגו ריינהארדט.

אלה דניאל - שירה
עומר אשנו - כינור
דווד דונייבסקי - גיטרה סולו
אלון שגיא - גיטרה ליווי
טל רונן - קונטרבס

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter