גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.startpage.co.il
הופעות מחול ובלט

תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג - סינדרלה

ארכיון תאריך: 24 יולי 2020 - 27 יולי 2020

משך: שעתיים, כולל הפסקה

תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג
מופע בלט קלאסי על קרח אמיתי
סינדרלה
הפקת ענק לכל המשפחה! לראשונה בליווי תזמורת סימפונית*
בלט ב-2 מערכות ו-6 תמונות
מוסיקה מאת ס. פרוקופייב  | בימוי: ק. רסאדין
"באמצע הקיץ הישראלי, בשיא השרב, יהפכו מיטב האולמות בישראל לזירה חורפית... מחפשים חוויה מיוחדת שמתאימה לכל המשפחה? יש לנו הרגשה שהגעתם למקום הנכון! התלבושות היפות והדיוק של הרקדנים, התפאורה המפוארת, האפקטים המיוחדים שיוצגו במופע והמנגינות המשובחות הם רק חלק מההפתעות שיחכו לכם באולמות הקרירים ויכניסו אתכם אל תוך סיפור קסום. אז למה אתם מחכים?"
מיכל אדלמן | mako
תיאטרון הבלט הקלאסי על הקרח היחיד בעולם מזמין אתכם למופע קסום. האגדה האהובה על כולם, "סינדרלה", יצירתו  המפורסמת של שארל פרו, על משטח קרח אמיתי. "סינדרלה" בביצוע התיאטרון מסנט פטרסבורג – הינה הפקה של בלט קלאסי בגרסה ייחודית, מפתיעה וססגונית, הכוללת תלבושות מרהיבות ותפאורה מושקעת.
התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג נוסד לפני 50 שנה ע"י הכוריאוגרף הרוסי הנודע קונסטנטין בוירסקי ועד היום ממשיך את מסורת הבלט הרוסי הקלאסי. הפקות התיאטרון מהוות שילוב של בלט קלאסי, תיאטרון והחלקה אמנותית על הקרח. העתקת הכוריאוגרפיה הקלאסית מבמה למשטח של קרח יצרה ז'אנר חדש.  שונה מבימוי של בלט קלאסי ומהפקות של מופעי החלקה על הקרח. כתוצאה נוצרה כוריאוגרפיה עם חוקים משלה ואמצעים משלה. לתהליך הקמת הז'אנר החדש תרמו רבות כוכבי הבלט הרוסי הקלאסי: בוריס אייפמן, ניקיטה דולגושין, נטליה דודינסקיה, קונסטנטין סרגייב - שעזרו בבימוי מופעי התיאטרון. משנת 1980 עומד בראש התיאטרון  קונסטנטין רסאדין – סולן מוביל לשעבר בתיאטרון מרינסקי ותלמידו של הכוריאוגרף הנודע לאוניד יעקובסון.
רקדני התיאטרון הם מחליקים מקצועיים, זוכי פרסים רבים בתחרויות בינלאומיות בהחלקה על הקרח. כל רקדני הלהקה מפגינים מקצועיות ברמה גבוהה ביותר וסינכרון ביצועים מושלם על הבמה.
התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג כבר ביקר בישראל וזכור היטב לקהל הצופים מסיבובי ההופעות הקודמים שלו: "היפהפיה הנרדמת", "מפצח האגוזים", "אגם הברבורים" – כל מופע מהווה חגיגה אמיתית לאוהבי הז'אנר ומעורר התלהבות רבה בקרב הצופים מכל הגילאים.
מצפה לכם חוויה קסומה ובלתי נשכחת לכל המשפחה!

לתשומת ליבכם: הטמפרטורה באולם תהיה קרירה. נא להצטייד בלבוש מתאים.
* המופע בליווי תזמורת סימפונית יערך במשכן אמנויות הבמה - בית אופרה תל אביב בלבד.


במסגרת סיבוב ההופעות הקרוב יוצגו 2 מופעי בלט על הקרח: "סינדרלה" ו"רומיאו ויוליה".
מזמיני כרטיסים לשני המופעים יקבלו הנחה של 10% ממחיר הכרטיסים למופע השני.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter