גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הצגות

תיאטרון הבימה - אביב מתעורר

ארכיון תאריך: 1 אוגוסט 2019 - 31 מרץ 2020

משך: שעתיים וחצי, כולל הפסקה

היצירה החשובה של המחזאי הגרמני פרנק וודקינד, שנחשבה בזמנו, בשלהי המאה ה-19, פורצת דרך ואף צונזרה פעמים רבות כפרובוקטיבית, נותרת אקטואלית גם היום. הנושא – המיניות המתעוררת, הרגשות העזים שמציפים בני נוער, הבלבול והתסכול – לא הלכו לשום מקום גם במאה ה-21. אמנם שהחברה שבה אנחנו חיים פתוחה על פניו הרבה יותר כלפי מיניות בני נוער בכלל וחיפוש אחר זהות מינית ומגדרית בפרט – אבל הבורות, הדעות הקדומות והלחץ החברתי ממשיכים להכאיב לבני נוער היום כמו אז.

שאלות הנסובות סביב זהות מינית, גבולות הגוף והקשר בין אהבה לתשוקה נידונות במחזה, שעולה כעת ב"הבימה" בעיבודם של שחר פנקס והמנהל האמנותי של התיאטרון משה קפטן ובבימויו של האחרון. במרכז המחזה – שני נערים ונערה, וכל אחד מהגיבורים הראשיים מתמודד עם סוגיות קשות: אהבה, תשוקה, מיניות, בורות מינית, דחייה חברתית ולחץ מצד המערכת. האם ונדלה, מוריץ ומלכיאור יחזיקו מעמד מול המשוכות שהחברה מציבה בפניהם?

עמית פרקש, נדיר אלדד, רוני דלומי ואחרים (וביניהם קובי מרימי שייצג את ישראל באירוויזיון) ינסו לפתור את הבעיות הקשות והבוערות ביותר שבני נוער בכל הזמנים התמודדו ומתמודדים איתן. המחזה ילווה במוזיקה מקורית מאת אוהד חיטמן ויבוצעו בו שירים שאת מילותיהן כתב נעם חורב.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter