גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות ג'אז ובלוז

אגדת הסקסופון, ענק הג'אז פיל וודס Phil Woods

ארכיון תאריך: 15 ינואר 2013

משך: שעתיים

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-21:00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה (יש להגיע לקראת פתיחת שערים).

במהלך השבוע יעביר פיל וודס מגוון סדנאות לתלמידי רימון, ישתתף בג'אז סשן במועדון שבלול ובקונצרט בשילוב עם מורי ותלמידי רימון.

סקסופוניסט האלט פיל וודס (Phil Woods) נחשב ללא ספק לאחד מגדולי נגני הג'אז החיים כיום. שמו עולה בנשימה אחת יחד עם צ'ארלי פארקר או בכינויו Bird ו'קנונבול' אדרלי ולא בכדי נהגו לכנותו The New Bird.
פיל וודס, בן למעלה מ 80, קיבע את מעמדו כאחד מהסקסופוניסטים החשובים בעולם. במהלך הקריירה העשירה שלו ניגן עם אגדות ג'אז כמו דיזי גילספי, בני גודמן, ביל אוואנס, גארי ברטון, ג'רי מליגן, מישל לגרן, רון קארטר, קווינסי ג'ונס, סוני רולינס, טלוניוס מונק, ובן וובסטר. סולו הסקסופון שלו מפאר את אלבומיהם של הזמר בילי ג'ואל, פול סיימון ולהקת סטילי דן. הקליט עשרות אלבומים תחת שמו. זכה ארבע פעמים בפרס הגראמי מתוך שבע מועמדויות. נבחר שבע פעמים לנגן האלט של השנה על ידי ה Down Beat Magazine היוקרתי.

עמיקם קימלמן, מנהל בית ספר רימון, נגן סקסופון ומי שגדל על נגינתו של פיל וודס: "אנו מאד נרגשים מן הביקור הזה. מדובר באמן - על בתחום הג'אז העולמי. לתלמידי רימון מצפה מפגש עם אחת הדמויות החשובות במוזיקה שהשפיע על דורות של נגנים בג'אז העולמי.


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter