גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
קרקס

חנוכה 2018 - קרקס על הקרח ממוסקבה - מלכת השלג

ארכיון תאריך: 30 נובמבר 2018 - 11 דצמבר 2018

משך: שעה וחצי, כולל הפסקה

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

ליווי קולי בעברית

פ. ג. ק. הפקות גאים להציג: קרקס על הקרח ממוסקבה במופע הקרקס התיאטראלי על הקרח לכל המשפחה "מלכת השלג" בחנוכה 2018 ברחבי הארץ

אומרים שחנוכה זה חג הניסים... האגדה הקסומה של הנס כריסטיאן אנדרסן בגרסתו של קרקס על הקרח המוסקבאי – היא נס אמיתי שמצפה לנו בדצמבר הקרוב. צופי ישראל ראו כבר הרבה: גם מופעי קרקס ססגוניים, וגם מופעים תיאטראליים וגם החלקה אמנותית על הקרח - ולכן להפתיע אותם זאת משימה לא קלה. מופע הקרקס התיאטראלי על הקרח "מלכת השלג" של קרקס על הקרח ממוסקבה הינו השילוב המוצלח והייחודי של כל הז'אנרים הללו,  המשלב קטעי קרקס על הקרח עם בלט, בימוי תיאטראלי והחלקה אמנותית על הקרח. המאבק הנצחי בין טוב לרע והניצחון של חום הלב האוהב על ההפקר וקור אדיש – משתלבים היטב במסורת חג האורות, המסמל את התגברות האור על החושך. החלקה וירטואוזית על הקרח, אקרובטיקה ופעלולי הקרקס עוצרי הנשימה, אפקטים אור-קוליים ותלבושות  מקוריות הופכים את האגדה הישנה לחגיגה מרשימה בוהקת על הקרח.

צוות אמני הקרקס על הקרח כבר שנים רבות משמח את קהל במופעים מיוחדים שלו. ההצלחה המסחררת באירופה הפכה את מופעי "הקרקס על הקרח ממוסקבה" ללהיט בין כל המופעים על הקרח. "מלכת השלג" הינה ההצגה המוצלחת ביותר של הקרקס, "כרטיס הביקור" שלו ומבטיחה להפוך לאירוע החם של העונה שישמח את לבם של הצופים בכל גיל.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter