גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות ג'אז ובלוז

אהרלה קמינסקי חוגג 80 ברוח ברברים

ארכיון תאריך: 13 נובמבר 2021

משך: שעה וחצי

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת הדלתות
המתופף והמוסיקאי הענק אהרלה קמינסקי, מחלוצי הג'אז הישראלי, חוגג יומולדת שמונים ממש בימים אלו ועושה זאת בסדרה של שלושה מופעים ) ב 5 וה 13 לנובמבר) במועדון שבלול שהיה לו מזה 15 שנים לבית שני. במופעים אלו אהרלה ביקש לנגן עם חבריו הטובים, מהשורה הראשונה של הג'אז בארץ, את המוסיקה האהובה עליו במיוחד, מוסיקה שבאה מאהבה וכשהיא תנוגן בהתרגשות של הרגע הייחודי, לא תשאיר אתכם אדישים. 

במופע זה שחותם את החגיגה ומביא אותה לשיאה, אהרלה יוביל הרכב של חבריו הקרובים איתם ניגן עשרות שנים - ותיקי וענקי הג'אז בארץ (דני גוטפריד, ממלו, אלברט פיאמנטה ואחרים ), ברוח "מועדון ברברים" המיתולוגי שם הכל החל.  הזמרת אור קמינסקי, (בתו של אהרלה) תצטרף גם היא להפנינג שעל הבמה.

אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את הרגעים המרגשים ולהוקיר את פועלו רב השנים של גדול המתופפים שקמו פה. 

במשך למעלה מחמישה עשורים אהרלה הקים, הוביל והשתתף באינספור הרכבי ג'אז ולא-ג'אז, ניגן והקליט עם מיטב המוסיקאים והזמרים, והעמיד דורות של תלמידים.  תקצר היריעה מלמנות את כל השמות.  רשימה חלקית מאוד של ציוני דרך מרכזיים  תכלול את רביעיית מל קלר איתה החל אהרלה את דרכו, הברנשים של פיאמנטה שאהרלה יסד,  מועדון ברברים המיתולוגי שהקים,  להקת הפלטינה האלמותית איתה גם הופיע בניופורט היוקרתי, מנהטן טרנספר האמריקאית אליה הצטרף לסיבובי הופעות באירופה וארה"ב ועוד ועוד.  

בין הזמרים אותם ליווה בהופעות והקלטות כל המי והמי של המוסיקה הפופולרית בישראל  - אריק איינשטיין, שלום חנוך, אסתר עופרים, בועז שרעבי, גידי גוב, חוה אלברשטיין, יהורם גאון, יוני רכטר, יוסי בנאי, מתי כספי, צביקה פיק, כוורת....

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter