גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות ג'אז ובלוז

E'yal Hai Trio

ארכיון תאריך: 15 ינואר 2020

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב- 20.00. שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה.

משתתפים:
אייל חי: שירה וסקסופון
דניאל ספיר: בס חשמלית
מתן אסייג: תופים

אייל חי הוא זמר/יוצר וסקסופוניסט אשר שב לארץ השנה לאחר עשור בו יצר והופיע והקליט בניו-יורק בה התגורר ובטורים מחוצה. בהופעה מיוחדת בשבלול יחברו אליו המוסיקאים והחברים מהארץ דניאל ספיר ומתן אסייג להופעה שהיא שילוב של שירים בגוון אינדי רוק אלטרוני ומוסיקה אינסטרמנטלית ייחודית עם הרבה אילתור ודינמיקה של חברי ההרכב.

 עם למעלה מ 3 מליון האזנות בספוטיפיי המוסיקה של אייל חי גדלה בקרב מאזינים מכל העולם.

אייל החל את הקריירה שלו כסקסופוניסט ג'אז, וניגן עם כמה מהמוסיקאים החשובים בעולם מגיל צעיר, ביניהם הפסנתרן דנילו פרז (וויין שורטר), הבסיסט בן סטריט, הזמרת הקובנית מריה מולאטה ועוד רבים. לאחר שסיים את לימודיו בהצטיינות בגלובל ג'אז אינסטיטיוט של ברקלי, עבר אייל חי לניו יורק שם הקים את הלייבל "Rabbit Rabbit Rabbit Records" אשר תחתיו הוא יצר את המוסיקה המקורית שלו תחת שמו, והוביל את הרכב הסייד פרוג'קט - רביעיית סקסופונים שעושה מוזיקה מסיבתית מקפיצה 

כיום יש בלייבל למעלה מ 10 הרכבים עם מספר אלבומים לכל הרכב. לאלבומיו של אייל יש למעלה מ 3 מיליון מאזינים בספוטיפיי ולוידיואים של הרכב הסייד פרוג'קט יש אלפי צפיות ביוטיוב. אייל חי חזר לארץ בשנת 2019, ובכוונתו להמשיך את הקריירה המוזיקלית שלו מכאן תוך כדי שהוא מלמד ומעביר כיתות אמן בארץ. מאז שחזר לארץ מופיע אייל חי עם שירי מימון, שלומי שבת, ההודנא אורקסטרה והחל ללמד ברימון במסגרת האינסטיטיוט.


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter