גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות מחול ובלט

העונה הבינלאומית להקת מחול שרון פרידמן - ספרד

ארכיון תאריך: 7 אוגוסט 2019

משך: שעה

לתשומת ליבכם:
אין כניסה מתחת גיל 3
אין כניסה למאחרים
המקומות שמורים עד תחילת המופע

המופע כולל שימוש באורות מהבהבים העלולים לעורר התקף אפילפסיה. שיחה עם האמן לאחר המופע

בכורה עולמית
ערב דואטים: עד לאן...? ו-מנת גן עדן


שרון פרידמן, יליד ישראל, חוזר מספרד עם שני דואטים טיפוסיים לסגנונו האופייני: "עד לאן…?" (בשיתוף עם להקת המחול ורטיגו) ובכורה עולמית ליצירה "מנת גן עדן".
היצירה "עד לאן…?" שואלת "כמה רחוק?" כמה רחוק יכול אדם לשדר את עצמו? כמה יכול אדם לסבול בדרכו? הדואט משתמש במגבלות המניפולציה הפיזית בין שני אנשים כדי לראות כמה רחוק יכול גוף למשוך או להימשך. לפעמים, אף צד לא מנצח. בעבודתו החדשה ביותר, "מנת גן עדן", פרידמן ולהקתו ממשיכים את חקירתם לתוך התפתחות היחסים האנושיים והפוטנציאל שלהם ליצור הרמוניה. "מנת גן עדן" מתעמקת במורכבות של יחסים לא מודעים, בהם מקרין האחד על האחר את מה שהוא אינו, מה שהוא דורש, מה שהוא מאבד, ומה שכואב לו. יצירה זו בנויה על בסיס טכנולוגיה מתקדמת ונוצרה בשיתוף פעולה יצירתי עם האמן עופר סמילנסקי
 
סגנון המחול של שרון פרידמן מורכב מפולקלור ומחול עכשווי ישראליים. פרידמן, יליד חדרה, התבסס במדריד שם הקים את להקת שרון פרידמן בשנת 2006. כרקדן, פרידמן החל את הקריירה שלו כשהצטרף ללהקתו של עידו תדמור בתל-אביב. בנוסף, רקד פרידמן בלהקת המחול הקיבוצית וורטיגו. בשנת 2000, החל לעבוד כיוצר עם קבוצת 'מחול פראזה'. בשנת 2004 הצטרף ללהקת מיומנה ככוריאוגרף ומנהל פרויקטים. יצירותיו הוצגו, בין השאר, בפסטיבל הקיץ בפריז וזכו בפרסים רבים, ביניהם פרס מקס היוקרתי לאומנויות הבמה לשנת 2015.
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter