גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
http://www.startpage.co.il
הופעות מחול ובלט

העונה הבינלאומית - להקת טנגו מרכוס אשאלה – ארגנטינה אסטור טנגו בבכורה עולמית

ארכיון תאריך: 19 אוגוסט 2019 - 24 אוגוסט 2019

משך: שעה ו-10 דקות

לתשומת ליבכם:
אין כניסה למאחרים. המקומות שמורים עד תחילת המופע.
מתאים לגילאי 12 ומעלה


 "לא יכולתי להגדיר אותן מבחינה טכנית. אלה הן צורות של נגינה, צורות של הרגשה; זה משהו שנובע מבפנים, ספונטנית." - אסטור פיאצולה
 
מרכוס אשאלה, בהשראת החיים האמנותיים של מלחין הטנגו הידוע אסטור פיאצולה, עומד בפני אתגר חדש עם שפת הטנגו העכשווית. במופע תיאטרלי לוהט, תשוקתי, חושני, סקסי ואקזוטי למוסיקת הטנגו המוכרת והאלוהית של המלחין אסטור פיאצולה עוטפת היצירה הכוריאוגרפית החושנית שלו את הצופה בהיסטוריה של המלחין אשר פרץ את הגבולות בזמנו, למרות. הדחייה מצד בני תקופתו והיה לגדול מלחיני מוסיקת הטנגו הידועה ויצירותיו זכו למירב הביצועים ברחבי העולם. מרכוס אשאלה ושותפתו פאולה קמצ'ו, יחד עם עשרה רקדנים יוצאים מהכלל, מציגים את הגאונות ביצירותיו של פיאצולה.
 
מרכוס אשאלה, במאי, כוריאוגרף ורקדן, מציע להמציא מחדש שוב ושוב את הז'אנר כדי לשמור על הטנגו רלוונטי לאורך הדורות. יחד עם להקתו הוא הצליח ליצור שפה עשירה במשמעויות, שמפתיעה את הקהל הרבה מעבר לציפיות. הוא גם מביע את כל הניסיון והידע שלו באמצעות יצירות כוריאוגרפיות המספרות סיפורים עכשוויים מבלי להזניח את סגנון הריקוד שהוא מפרש בצורה הטובה ביותר, הטנגו. מרכוס אשאלה עם שותפתו, פאולה קמצ'ו, הינם צמד מחול מושלם, עם תנועות סינכרוניות וטכניקה פרשנית נפלאה.
הווירטואוזיות שלו, כמו זו של הזוגות האחרים בלהקה, מדהימה את הקהל בכל מופע.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter