גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

http://www.startpage.co.il
הופעות מחול ובלט

התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח מסנט פטרסבורג - אגם הברבורים

ארכיון תאריך: 16 יולי 2016 - 30 יולי 2016

משך: שעתיים, כולל הפסקה

 הטמפרטורה באולם תהיה קרירה. נא להצטייד בלבוש מתאים.

מוסיקה: פ. י. צ'ייקובסקי

בקיץ הקרוב, ביולי 2016, לאחר הצלחה מסחררת של סבב ההופעות בקיץ שעבר עם המופע "היפהפיה הנרדמת", חוזר לישראל התיאטרון עם מופע חדש ומרהיב –  פנינת הבלט הקלאסי "אגם הברבורים".
כבר יותר מארבעים שנה, תאטרון המחול על הקרח של סנט פטרסבורג ממשיך את המסורת של הבלט הקלאסי הרוסי, ומציג שילוב בין אמנות ההחלקה על הקרח לבין אמנות הבלט הקלאסי. בראש תיאטרון הבלט הלאומי עומד משנת 1979 קונסטנטין רסאדין – תלמידו של הכוריאוגרף הנודע לאוניד יעקובסון. בעבר רסאדין היה רקדן מוביל בתיאטרון מרינסקי והופיע ברחבי העולם לצידם של כוכבי הבלט של רוסיה, ביניהם: מיכאל ברישניקוב ונטליה מקרובה. בין חברי הלהקה נמנו מיטב ספורטאי ההחלקה על הקרח בעולם.
כיום, התאטרון שערך סיבובי הופעות מארצות הברית ועד דרום קוריאה, נחשב לטוב מסוגו בעולם. בשונה מלהקות המופיעות על קרח מלאכותי – אמני התיאטרון על הקרח מסנט פטרסבורג מופעים אך ורק על משטח קרח של ממש. רק משטח כזה יכול להקנות לתנועותיהם את הקלילות והחלקות הנדרשים בבלט אמיתי.

"בשונה ממופעי החלקה על הקרח – בלט על הקרח מציג את כל העלילה ולא רק קטעים קצרים מהבלט המקורי. "אגם הברבורים על הקרח" מביא את אמנות הבלט לציבור הרחב".
(ארקנזס דמוקרט גאזט).

"בלט על הקרח הוא תיאטרון לכל דבר: המופע מתקיים על במת תיאטרון ולא מגרש החלקה, תוך שימוש בתפאורת תיאטרון ותחפושות תיאטרליות – כל אווירת התיאטרון גורמת לצופים לשכוח את העובדה שאמנים רוקדים על הקרח. נדמה שהם כמו באגדה מרחפים מעל הבמה. אבל מאחורי קלילות התנועות הוירטואוזית עומדת מיקצועיות גבוהה של הרקדנים".
(Art and Culture Magazine. Canada)

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter